Lupauduin tekemään juoksuhousut työkaverini koiralle. Ensin tein koekappaleen ja tänään viimein paremman version. Lulun housut ovat ensimmäisessä kuvassa. Jouduin käymään kangaskaupassa ostamassa kuminauhaa housuja varten. Näin siellä myös hienoa Paavo Pesusieni -kangasta, mutta onneksi minulla oli vain vähän käteistä mukanani. Joka tapauksessa aloin haaveilla Yodalle runsaspitsisistä housuista. Koska talven sana on ollut kierrätys, teinkin Yodalle housut Roopen itselleen tekemän farkkuliivin entisistä hihoista (jälkimmäinen kuva). Kääntöpuolen kangas, sekä työkaverini koiran toiset housut ovat äitini vanhaa verhoa (äidin mielestä tämä olisi varmasti tosi hyvää käyttöä hänen ostamalleen kankaalle).

 I promised to sew a heat cover for a workmate's dog. First I made a test piece and finally today a better version. These are in the first picture. I had to buy elastic band in a special shop. I saw there fabric with Spongebob Squarepants -figures but luckily I had only little money with me. Anyway, I started to dream about a heat cover with lots of lace to Yoda. Because my theme at the time is "recycling" I made her a heat cover of sleeves of a jeans jacket of which Roope made a vest for himself (the later picture). The fabric on the other side as well as in one heat cover for the workmate's dog used to be a curtain in my mother's house (I'm sure my mother would find this a good way of using the fabric she had bought).